środa, 30 września, 2020
Link building – jak tworzyć profil linków
Pozyskane linki nie działają? Od umieszczenia odnośnika do poprawy pozycji jest długa droga. Żeby zobaczyć rezultaty link buildingu, powinniśmy skupić się na jego strategii. Znając podstawy oraz wytyczne wyszukiwarki w łatwy sposób uda nam się...
Zasady SEO copywritingu
Stworzenie treści, która będzie atrakcyjna dla odbiorcy, a zarazem dla wyszukiwarki, to spore wyzwanie. Z pomocą przychodzi SEO copywriting, który łączy potrzeby obu grup i pozwala przygotować treści wykorzystujące tajniki wiedzy copywritera z „know-how” specjalisty...
Jak szybko wypozycjonować stronę w Google
Pozycjonowanie to proces doskonalenia strony internetowej, aby ta mogła znajdować się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. W tym celu niezbędna jest ciągła praca, aby witryna spełniała wymogi algorytmów Google oraz nie pozostawała w tyle za...
Pozycjonowanie lokalne – na czym polega
Prowadząc biznes lokalny, jesteśmy zorientowani przede wszystkim na okolicznych klientach. Wdrażając zaś pozycjonowanie, jesteśmy w stanie zadbać o to, aby nasza witryna wyświetlała się tym użytkownikom, którzy znajdują się w pobliżu naszej lokalizacji i są...
Link building
Jak pozyskać duży ruch na stronie, a jednocześnie znaleźć się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania? Odpowiedzią jest link building, który odpowiada za pozyskiwanie odnośników z innych stron. Zanim jednak osiągniemy pierwsze efekty, musimy odpowiednio...
seo a sem roznica
Czy rozróżniasz SEO od SEM? Te zbliżone do siebie pojęcia, to dzisiaj podstawa marketingu internetowego. Nie są one jednak tożsame i dotyczą różnych działań w obrębie jednej strony. Przedstawiamy najważniejsze różnice między nimi oraz sprawdzamy,...